Istraživanja u Velikog Britaniji pokazuju da jedan od četiri nova uposlenika napuste matičnu kompaniju unutar perioda od dvije godine. Imajući u vidu da je svakoj novopridošlici u timu u prosjeku potrebno 18 mjeseci da se etablira među kolegama na istom nivou zaduženja i odgovornosti, jasno je da je šteta gubljenja svakog, naročito novog uposlenika izuzetno visoka, i to ne samo sa financijskog stanovišta. I ne samo u Velikoj Britaniji.

TBA PRO: djeluje kao referentno mjesto za obezbjeđivanje konsultantskih usluga na području unapređenja internih i eksternih komunikacija. Fokus našeg djelovanja usmjeren je na jačanje vještina i performansi ljudskih resursa kao najvažnijeg kapitala svakog biznisa.

Proces

Uz vas smo svaki korak!

Svejedno da li vam je potreban trening za 20 ili 120 učesnika, team building program u trajanju od 60 minuta ili dva dana ili organizacija eventa za klijente, poslovne partnere ili je u pitanju interna proslava, mi ćemo se pobrinuti za sve! Kroz naš jednostavan proces, upoznat ćemo vas i vaše ciljeve. Potom će naši najbolji saradnici dati sve od sebe da željena aktivnost prođe uz vrhunsku izvedbu.

Kontaktirajte nas i u skladu sa vašim potrebama, ciljevima i planiranim budžetom asistirat ćemo vam u odabiru najoptimalnijeg programa.
Nakon što izaberemo adekvatan program, prekrojit ćemo ga u skladu sa potrebama vašeg tima, prostora i lokacije održavanja.
Ukoliko želite, mi preuzimamo koordinaciju svih organizaciono-tehničkih detalja između vas, fasilitatora i trenera, učesnika, te mjesta održavanja treninga/eventa.
Garantiramo vam vrhunsku isporuku programa i ostvarivanje ciljeva što će vam...
...sigurno izmamiti osmijeh na lice.

Naš proces izvršenja usluga je vrlo jednostavan, transparentan i daje rezultate!

Naš portfolio od preko 60 proizvoda pretvara se u jedinstveno putovanje koje nudi učesnicima iskustva izvan i iznad njihove radne rutine. Doživite naš miks zabavno-kreativnih i edukativnih programa i odaberite najadekvatniji za vaše potrebe ili kombinirajte više programa u jedan! Upoznajte naše proizvode!

Pitanja i odgovori

  • Zašto je mojoj kompaniji potreban team building?
    Vodeće domaće, regionalne i svjetske kompanije su naši klijenti (dm, Unilever, m:tel, Salveo, Banjalučka pivara, Jägermeister, Novo Nordisk, GSK, Unicredit banka, Avon, Sparkasse Bank, Viro Šećerana, UNDP, Ambasada Švicarske u BiH, OSCE, PwC, Svjetska banka, IFC, OSCE, Petrol...), prepoznaju važnost ne samo uvezivanja uposlenika već i njihovog vezivanja za kompaniju. Team building program stvara timove od grupe individua. U vaš brend prvo moraju vjerovati vaši uposlenici pa tek onda vaši kupci / korisnici usluga.
  • Zašto se tim building razlikuje od team bondinga?
    Posebno razvijene aktivnosti koje vode ne samo ka osjećaju međusobne povezanosti između individua koje čine vaš tim, već i ka razvijanju osnovnih spona i metoda za uspješno funkcioniranje grupe ljudi kao tima, čini ključnu razliku između profesionalnog team building i team bondinga (što mogu biti različite sportske aktivnosti, izleti i korporativne zabave). Planirajući team building vodi se računa o strukturi učesnika, njihovoj starosnoj dobi, radnom iskustvu unutar kompanije, spolnoj zastupljenosti i slično. Naši klijenti prepoznaju važnost ne samo uvezivanja uposlenika već i njihove povezanosti sa vizijom i misijom kompanije. Team building u kontinuiranim intervalima pomaže da se podigne važnost svijesti uposlenika o značaju njihovog individualnog doprinosa kolektivu.
  • Koje izazove rješava team building program?
    Najčešći problemi unutar kompanija su loša ili nedovoljna komunikacija između odjela, nemogućnost sagledavanja cjelokupne djelatnosti kompanije, nefunkcionalne procedure rada i "curenje vremena" od postavljenog do izvršenog zadatka sa potrebnim čestim intervencijama nadređenih osoba. Svi ovi problemi direktno se prevode u gubljenje novca, manjak konkuretnosti na tržištu, loš korporativni imidž. Kompanije često plaćaju savjetovanje koje upravo targetira i definira ove probleme, ali ne nudi rješenja, već samo daje sugestije. Naši team building programi za uposlene na svim nivoima unutar kompanije, komunikacijski treninzi i treninzi unapređenja vještina upravljanja srednjeg i top menadžmenta nude relevantna rješenja za ove izazove.
  • Koje su osnovne strategije i beneficije team buildinga?
    Kroz program posebno dizajniranih aktivnosti team building počiva na osnovnoj potrebi svih ljudi da pripadaju određenoj socijalnoj grupi (porodica, škola, univerzitet, radno mjesto). Najuspješnije kompanije su upravo one koje omogućavaju svojim uposlenima da se osjećaju kao dio zajednice čiji su važan član. Team building omogućava da vaš uposleni uspjeh kompanije doživljava kao svoj vlastiti, što vodi puno većem stupnju zalaganja u izvršavanju poslova te statistike pokazuju da je za 80% manja šansa da oni koji na ovaj način vide svoj posao napuste poziciju ili traže napredovanje van kompanije. Statistika pokazuje da se ovakvi uposlenici zalažu i van okvira svog radnog vremena za napredak svoje djelatnosti jer svoj identitet vežu i za svoju kompaniju zatim sve očigledne beneficije - učenje o prioritetima, pravljenju planova rada, uspješnoj komunikaciji, sposobnostima vođenja i donošenja odluka.
  • Moja kompanija ne raspolaže tako velikim brojem uposlenih kao neki vaši klijenti, u mom timu malog ili srednjeg poduzeća, svi se već poznaju. Koje su beneficije za biznis moje veličine?
    Upravo za male i srednje kompanije je team building program pokazao najjasnije rezultate. Mali timovi zahtijevaju da svaki vaš uposlenik djeluje maksimalnim kapacitetom. U kompanijama od 400 ljudi, 10% neefektivnog ili pogrešno rasporedjenog osoblja je podnošljiv procenat, u kompaniji od 30 ljudi nije. Studije pokazuju da od 8 radnih sati, prosječni zaposlenik daje (samo!) 3 do 5 sati efektnog rada. Ostatak vremena je većinom potrošen u pogrešnom planiranju rada, gubljenje vremena zbog loše komunikacije, odnosno čekanja na druge zaposlenike ili odjele, gubljenje vremena zbog nemogućnosti donošenja samostalnih odluka, loše postavljanje prioriteta (plana rada). Team building pomaže poboljšanju rada, te zaposleni nakon naših treninga pokazuju bolje i efektnije korištenje radnog dana sa 6 do 8 aktivih sata rada.